Veckorna går

Hello
Nu var det sjukt länge sedan jag var här inne. Så lång tid har det nog aldrig gått sedan jag började blogga för över tio år sedan. 
Jag tror det kommer bli inlägg mer och mer sällan, då jag inte hittar inspiration och lust till att blogga längre. Jag är mer aktiv på instagram om du vill hänga med mig där istället :) 
 
Mkindevag heter jag där. 
 
Men jag kommer fortsätta gå in här då och då, särskilt under semestern, för det är så grymt gött att kunna gå tillbaka och kolla bilder och vad vi gjorde osv. Detta är ju på många sätt min dagbok :) 
 
Här är iaf lite bilder från de senaste veckorna :) 
 
Tess, jag och Gandalf :) 
 
Seth vill försöka genomföra "Hannaklassikern" under högstadiet, vilket innebär springa, simma och cykla ett visst antal kilometer varje årskurs. I juni ska de cykla 4 mil, men då är vi på Koster, så han och bästa Jonas cyklade 4 mil tillsammans härom veckan. Såååå schysst av Jonas alltså. De cyklade på strax under 2 timmar. Bra gjort!!!
 
Sen har jag förstås tagit bilder på blommor. Ingen lär ha missat att jag ÄLSKAR blommor.
 
 
 
Vi hade connectgrupp för sista gången tillsammans med Grace. Hon flyttar hem till Uganda snart och sedan till USA. Usch så trist, men det är hennes väg att gå. Men jag kommer sakna henne!!!
 
Jag och Linda hade en efterlängtad date med middag och bio och mycket skratt!!! Så härligt!
 
Ibland får man göra iordning Tess i håret...
 
Ebba ohc Tess på väg till kyrkan.
 
Jag hälsade på Conchiglia och hennes hundar :) Sååå söt alltså. 
 
 
Tess och Olle gungar :) 
 
Och så lite mer blommor :) 
 
Hoppas du har det fint!!!
Och tack till alla som kommer in här och kollar trots att jag är så dålig på att uppdatera nu. 
Det uppskattar jag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0