Hansam

Hej min vän.
Det har varit dåligt med inlägg här. Dels för att det är svårt med uppkopplingen men oxå för att det är fullt upp... Jag har ju ansvar för själavården och Stefan leder möten så det är ett pusslande med barn och oss. Men det går toppenbra och vi har fantastiska barn. Seth ser vi knappt. Tess är en nöjd liten själ som mest bara är, sover och äter.
Jag får berätta mer om veckan när vi kommer hem.
Idag nöjer jag mig med att visa ett collage från fredagskvällen. Hansam var här och hade konsert. Jag la Tess innan och satte på babywatchen och sprang runt och letade efter Seth. Han fanns inte någonstans. Stefan skulle hälsa välkomna till konserten så det var ingen idé att fråga honom. Så hör jag innefrån kyrkan hur Seth hälsar alla välkomna :) haha, där var han ja.
Efter en otroligt bra konsert så flockades ungdomarna runt dem och köpte tröjor och fick autografer. Seth ville oxå förstås :). Goa unge. Så han fick autografer på sin Hansamkebba och så tog vi kort :). (Hansam är alltså från Örebro - iaf grundarna -och fyra av dem var tonåringar och med i kyrkan när vi bodde i Örebro förra gången. Så det är roligt att följa dem och det är så kul att det går så bra för dem!!)

Jaja här kommer collaget på en glad och trött Seth, kebban, Hansam och publiken. Och så på Hannes, Samuel, Steff och Seth :).

Stor kram och ett sent god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0