Mer trädgård

Älskar våren! Det kommer mer och mer värme och växter börjar gro och blomstra.
Här är lite fler bilder från vår trädgård. 

(null)

(null)

(null)

Ja och så en liten katt i ett av våra fina träd! 
(null)

(null)

(null)

Nu lite andra grejer. 
Jag har köpt mig en värmefilt som är så skön att ha på sig när jag har mycket värk. Kissen gillar den också kan man säga. Här ligger hon skönt på värmen 😊.
(null)

Här om dagen när jag var ute och gick på min lunch tog jag lite kort vid slottet. Så mycket fint. 
(null)

(null)
(null)

Och kort från en annan promenad på väg till jobbet. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag gillar verkligen inte gäss men de små söta ungarna är ju väldans söta ändå! 
(null)


Härom dagen fanns det ett paket till Tess och mig. Där låg varsitt bokmärke som syrran virkat. Så fina 💖
(null)


Ja det var lite härifrån mig. 
Hoppas du får en fin helg!!

Kram kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0