Bakning och Melodifestivalen

Hej hej
På onsdag fyller Stefan hela 33 år!!! Wow, jag är gift med en gubbe ha ha =) Så imorgon ska vi ha lite kalas med några av våra vänner. Därför ställde jag mig och bakade bullar och kakor idag. Stefan och Seth åkte och handlade och sen städade Stefan hela huset under tiden jag bakade. Så gick hela förmiddagen.
Nu på eftermiddagen har vi varit i kyrkan, för en man som heter Dan Johansson är här och har lite bibelstudium. Han är jättebra! Victor och Frida var barnvakter i kyrkan, så Seth var nere i lekrummet och lekte med dem och med några andra barn. Vilken lycka. Frida och Victor är något av idoler för Seth... De är två av fem syskon, som finns med i kyrkan. Hela familjen är helt fantastisk. Roliga och härliga! Deras lillasyster Rebecka är också en favorit hos Seth. Jag har snott bilder på Frida och Victor på Fridas blogg www.huntertom.blogg.se... (förlåt Frida)


Frida och en krokodil... Modigt!


Victor... Modigt!! =)

Nu sitter jag och tittar på melodifestivalen. Jag älskar melodifestivalen!!! Tyvärr är Stefan borta ikväll. Det är ungdomsmöte i Fagersta, som han är på så jag sitter här själv... Men helt ensam är jag inte för Lovisa och jag sitter och "pratar" via msn. Det är gott. Då känner man sig inte så ensam.

Än så länge är jag inte så imponerad av de bidrag som varit. Men jag brukar inte gilla dem första gången utan mer efter att jag har hört dem flera gånger. Kul att det är igång nu. Jag saknar faktiskt Malin och Olof mycket, för vi brukade titta på melodifestivalen ihop när vi bodde i Alingsås. Det är inte BARA därför jag saknar dem förstås, men lite särskilt denna kväll... Nä, nu ska jag nog koncentrera mig på melodifestivalen...

Blessings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0