Inte mycket att förtälja.

Har inte så mycket att berätta idag =) Har jobbat, som vanligt och varit på Shalom, kören, som vanligt. Efter detta hade Seth och jag fredagsmys. Härligt! Nu sitter jag och pysslar lite och ska kolla idol. Tycker att Erik är otroligt bra och tycker nog han ska vinna. När han skulle sjunga "The show must go on" för några veckor sedan tänkte jag "oj oj, lilla gubben, hur ska du klara detta", men han satte den helt otroligt bra! Vilken röst!!! Hoppas nog han vinner. Tove är också otroligt bra, men jag hejar nog ändå på Erik.
Hoppas du har en skön fredagkväll! Det ska jag ha =)
Jag har börjat trivas med mina ensamna fredagkvällar. Det är skönt att få pyssla lite med typ scrapbooking eller liknande och få sitta med datorn lite eller läsa. Skönt att jag börjar trivas. Det vore ju jobbigt om det bara fortsatte att vara jobbigt att vara ensam på fredagar. Dessutom hade kanske inte denna blogg funnits om jag inte varit ensam på fredagar - och många andra kvällar.

Imorgon blir det som sagt 33:an på förmiddagen och sedan ska jag baka lite med Seth och på kvällen ska Stefan och jag mysa med glögg och pepparkakor =) Han vet dock inte om detta än ;o) Stefan ska sätta upp utebelysningen också, sen är allt färdigt inför advent!! Jippi!

Kom íhåg att du är värdefull!

Kram

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Vilken fräsig klocka du har hittat!!!!!!!

fredagskvällar, då är jag också oftast ensam. Och ja, det är faktiskt skönt! Barnen somnar (förhoppningsvis) och jag kan greja lite eller inte, precis som jag vill. ;-)

Ha det bäst syrran!

2009-11-28 @ 15:41:44
URL: http://bonnfrua.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0