No fun

Jaha, då var det min tur igen.... Har åkt hem från jobbet, eftersom det värker i öron, kropp och jag fryser och svettas om vartannat. Seth är fortfarande sjuk med ganska hög feber nu. Jag åkte ju till jobbet trots att han är sjuk, eftersom mamma är här, men som sagt, jag fick åka hem igen... Det känns TRIST!!! BLÄ! Lovisa ligger hemma hos sig och har hög feber och Marcus har varit dålig i början av veckan. Inte bra! Det var roligt att träffas i helgen, men det var inge roligt att vi blev sjuka allihopa. Förra veckan hade mamma min systers barn och de har visst också blivit sjuka och mamma känner sig också lite hängig. Typiskt. Sjuka familjen liksom, trots att vi är utspridda i Sveriges land =)

Mamma och Seth har, trots att han är dålig, haft en bra dag. De har bakat och Seth har sjungit och spelat för mormor =) Tyvärr kan jag ju inte ladda upp filmer här för hon har spelat in när han sjunger om mamma, pappa och Frida ha ha =)






Våra katter som tycker om att vara med när man gör sina toalettbestyr. Som ni ser så skvätter de ner spegeln så att den blir smutsig och härlig.


Stjärnfotografen Seth har varit framme =)


Frodo och Gandalf =) De är iaf friska! (Men inatt kräktes Gandalf upp lite jord, vilket inte är så konstigt, eftersom de äter jord ur mina krukor, de filurerna)

Hoppas ni mår bra och har en bra dag!!!
Solen lyser här och jag längtar efter att gå ut och njuta av höstfärger och höstluft. Hoppas jag piggnar till...

Kommentarer
Postat av: E-K

Vilka go'a bilder på Seth! Värsta country-stuket!

Krya på er!

2009-09-23 @ 20:11:27
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Lojsi

FY!!! Det är allt jag kan säga om den här soppan :o( Hoppas att vi alla mår bättre snart så att vi kan ses hemma i Kisa till helgen. Kram och hälsa farmor och Seth

2009-09-23 @ 21:03:28
Postat av: Bonnfrua

Krya på er!!!!!!!!!!!!!!!!

Barnen har gjort det iaf, de bråkade idag och då kom jag på att det var ju ett tag sedan... så det var ju ett friskhetstecken!

Sov gott!

Kram

2009-09-23 @ 21:53:32
URL: http://bonnfrua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0