Grattis Stefan

Idag fyller min älskade make 34 år =) Hipp hipp hurra för dig!!!!



Stefan och Seth är de personer som betyder mest av allt för mig!!! Stefan och jag har varit tillsammans i 12 år och gifta i 10 år i sommar... Jag har inte ångrat en sekund att vi blev tillsammans och att jag valde honom att dela mitt liv med. Ibland när vi t ex tittar på TV så räcker det att vi tittar på varandra för att börja asgarva åt något. Vi har så otroligt lika humor. Ibland säger vi till varandra att det är tur att vi är lika, för andra skulle nog tycka vi är något knäppa =)
Stefan är min bästa vän!!! Kärleken är ibland starkare och ibland mindre, men vänskapen finns där hela tiden. Det tycker jag är suveränt att bygga ett äktenskap på! Självklart finns kärleken där också hela tiden, men som sagt, ibland mer och ibland mindre.

Jag älskar dig Stefan!!! Tack för att du är du och att du är min =) Tack för att du alltid finns där för mig och för att du vill vara min!!! Du är bäst!!!

Dagens citat ur journalgrodor:
"Smärtan i ryggen kommer när patienten ligger raklång med båda benen på rygg!"

Kommentarer
Postat av: Britta + Elias

Vi sänder ett hjärtevarmt Grattis på födelsedagen, till din make Stefan, som du får försöka framföra på något sätt. Ha det så bra.

Kram mormor och morfar i Moby

2010-02-11 @ 19:04:02
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Anna-Eva

Hej! Såg att du tittat in hos mig så jag tittar tillbaka :)

Hoppas din make fick en härlig födelsedag.

Postat av: Robert

Hälsa stort GGRRAATTTTIISS till Stefan från oss i North Bridge

2010-02-11 @ 22:39:46
URL: http://www.robertakesson.se
Postat av: Sofia

Grattis Stefan! Du är alltså äldre än mig ;)

och grattis Mia till att du hittat mannen i ditt liv. Ha en skön helg! Kram Sofia

2010-02-12 @ 11:08:28
URL: http://trebarnslycka.blogspot.com
Postat av: Nezzla

Ja! Grattis grattis Stefan Hurra!!! (i efterskott).



Gud välsigne hela eran familj!



2010-02-13 @ 10:28:48
URL: http://nezzla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0