Kärlek

Idag har jag inte haft någon rolig dag... eller dagen har varit okej, men inte natten. Jag har varit uppe och kräkts flera gånger och nu idag har jag mest sovit. Så jag har inte något att förtälja denna dag.
Men då passar det bra att visa den här vidoen. Vilken pappa-son kärlek!! Jag blir lika rörd varje gång jag ser den!

Detta är en sann historia:
En dag frågar en son sin far:
"Pappa, vill du springa maraton med mig?"
...
Pappa svarar ja och de springer deras första maraton tillsammans.
En annan dag frågar sonen igen sin far:
"Pappa, vill du springa maraton med mig igen?"
Pappa svarar ja igen och de springer ett maraton till tillsammans.
Så frågar sonen en dag sin far:
"Pappa, vill du genomföra "The Ironman" med mig? (The Ironman är en av de tuffaste styrke och uthållighetstävlingar som finns. 4 km simning, 180 km cykel och 42 km löpning.)
Pappa svarar än en gång JA.
Tycker du det låter enkelt?
Kolla då denna videon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0