Filminspelning

Idag åkte vi iväg för att få vara med och spela in en film till Pingst Ung, som handlar om förlåtelse. Det var riktigt roligt. Stefan och jag spelade grälande föräldrar till huvudpersonen, en tonårsgrabb. Ska bli jättespännande att se resultatet sen.
Tyvärr kom jag inte på att ta bilder förrän precis i slutet när vi var med. Jag var så nervös över att spela arg så jag tänkte inte på att ta kort... ha ha. Övriga gänget fortsatte under dagen och spelade in fler scener.
Här är iaf några bilder från förmiddagen.


Den grälande mamman ;) Tyvärr glömde jag ta kort på den grälande pappan...


Min tonårsson Theo, huvudpersonen.


Gänget; skådespelarna, regissörer och kameraman.


Kameramannen, som filmade allt, Alexander.


Regissörerna Cilla och Karro.


Gänget på väg igen till en av scenerna.
Seth var förstås med. Han hade gärna velat vara med hela dagen, men när våra scener var färdiga åkte vi iväg på annat. Seth fick vara statist i en scen. Glad kille kan man säga :).

Vad roligt att få vara med och göra en sån sak!

Jag återkommer imorgon om resten av vår helg :D.

Önskar dig en fortsatt skön helg!!

Kommentarer
Postat av: Kaela

Gäller att använda teknologin på alla sätt för att föra fram budskap.

Förstår att du var nervös.

Tycker du lyckades ta en hel del kort i alla fall.



Kram

Michaela

2011-10-09 @ 12:17:55
URL: http://kaela.bloggplatsen.se
Postat av: E-K

Vill gärna se filmen! Kommer den på Youtube, kanske?

2011-10-09 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0