Hej hej

Jag har inte så mycke att berätta just nu. Jag mår skrutt och det är jobbrelaterat så jag kan inte berätta varför. Men jag vill understryka att det inte har med min trivsel eller arbetskompisar att göra!! I love my job-oftast...:)
Så därav min frånvaro. Det kanske blir lite ont om inlägg denna vecka.

I övrigt rullar livet på. Steff är och jagar älg på dagarna och Seth och jag har varit på simskola ikväll.
Seth har börjat få kärleksbrev från tjejer i klassen :D. Så gulligt!! Han trivs så bra i skolan och på fritids och det är så skönt. Jag var ju så orolig i början... Hannaskolan är toppen tycker vi!!! Lärare och fritidsledare är superbra och engagerade!!

Lägger med en bild jag såg på Facebook. Tycker den är väldigt fin!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det jobrelaterade jobbiga snart blir bättre. Jag ber för dig

Postat av: Kaela

Du har fått en award på min blogg....ta emot och skicka vidare



Kram!

2011-10-12 @ 08:28:28
URL: http://kaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0