Hej Hopp

Ikväll hoppade Seth över simskolan. Han fick välja på att gå på Speedway (eftersom det är sista gången i år som han kan vara med) eller simskolan och han valde Speedway. Jag orkade faktiskt inte följa med. Jag är ganska trött och tyckte att det lät frestande med lite egentid ikväll. Dessutom regnar det...
Regnet verkar dock inte störa killarna :) Fick nyss detta kort skickat till mig :)



Inatt sov jag inget vidare. Jag drömde att jag skulle föda barn och nej, det beror inte på att jag skulle vara gravid, för det är jag inte, utan på att jag hade ont i mitt bäcken. Det var ingen behaglig dröm och jag vaknade av att jag hade så ont... Jag undrar när mitt bäcken ska bli helt bra. Men om man tänker så här;  för ett år sedan var jag sjukskriven pga de komplikationer som blev efter förlossningen av Silas, jämfört med idag när jag faktiskt kan jobba 100%. Visserligen känner jag ofta av att det inte är helt bra, men har sällan så ont, som inatt. Så det är ju stor skillnad mot för ett år sedan. 
Ja, ja, så är det. 

Nu kommer snart killarna hem :)  


Kommentarer
Postat av: mummen

Vilken liten lycklig skrutt

Kram

2011-09-21 @ 20:36:53
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0