Sörping

Nu sitter jag i Söderköping hos svärmor och har det gott. Stefan är ledig i helgen och då passar vi på :)

När vi åkte på en av de mindre vägarna hit mötte vi en buss som var rätt så mycket på vår körbana. Då hörde vi från Seth i baksätet: "Tror han vi är i England eller?" Hihi klockrent!
Han har även börjat berätta Bellmanhistorier för oss. Haha, men han får inte alls med poängerna men det är vansinnigt gulligt.

När vi åkte hit tog jag kort på mig och Seth. Jag gjorde fula miner och han hakade på förstås. Bilderna kanske inte kommer i ordning, men på Seth ser man vilken bild som togs först, tvåa och trea. Det blir liksom värre och värre...

Ha det så gott så ses vi imorgon igen!!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, Bellmanhistorier... Elvira hade en sån period i somras. Det verkar som om alla barn måste gå igenom en sån period =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0