Julafton 2012, en bild i timmen.

Idag kommer detta inlägg innehålla en bild i timmen, för att visa hur vår dag varit. Idén har jag fått från en bloggvän Johanna :).
 
Min dag började som oftast vid 04, pga illamåendet.
Så jag äter mina fincrispies och tar mina tabletter och läser.
Vid 05:30 vaknade Seth, men låg kvar på sin madrass till 06, då strumpan öppnades och paketet i den.
 
Filmen Modig, som barnen tittade på, på förmiddagen.
 
Vi låg kvar i sängen en stund och myste.
 
Suddig bild från kl 08, framför tvn i väntan på frukost.
 
Mina fina föräldrar vid frukostbordet.
 
Kl 10, gjorde jag mig fin i nya naglar. Ha ha. Det var Lovisa och jag som hittade dem på ICA igår för 20 kr och fnittrade glatt. Jag är så glad att vi är så lika :) för vi har ruggigt skoj tillsammans.Barnen lekte med lyspinnar, som naturligtvis blev lasersvärd.
 
Kl 11 kom Hanna, Albin med föräldrar och alla kusinerna var samlade. Och då fikade vi. Smaskens.
 
En suddig bild till på barnen som är ute och leker.
 
Julbord. Naturligtvis ville Seth ha ketschup på sin ,mat. Mammas pojke!!
Jag sov en stund och mina sköna tofflor fick va med. (Fick dem av mamma, hon tyckte de passade mig ;)).
 
Kalle Anka. Men barnen orkade inte särskilt länge. De tittar ju ofta på tecknat så det är inte detsamma för dem som det var för oss. Så efter en stund läste vi julevangeliet, bad och sjöng.
 
Så blev det ääääntligen julklappsutdelning. Seth hade köpt cupkakes mix till mig. Han känner sin mor :)
Jag fick bl a en bola av mamma i form av ett hjärta, som ska hänga på magen och plinga fint för bebisen.
 
Lek med julklappar och titta på filmer som morfar spelat in på familjen under året.
 
Kvällsmat. Och efter det åkte kusinerna hem och barnen som var kvar tittade på sista julkalendern.
 
Jag är helt slut och förbi och bloggar. När barnen somnat ska vi vuxa titta på Modig, men på engelska (om vi håller oss vakna).
Molly stackarn är sjuk och hon och Lovisa sov inte mycket natten till idag, Stefan har ju insomni och hade svårt att somna och jag har ju varit vaken sedan 4, så vi är rätt så trötta här :). Men vi har haft en toppendag tycvker jag!! Jag är så glad för min familj!!
Nu är det bara att ladda om inför födelsedagsfirande imogon.
 
Hur har din dag varit?

Nu önskar jag dig en riktigt god fortsatt ju!!!!
 
Stor kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0