Glad

Idag har jag haft lite kalasfika med några tjejer. Vad jag trivs när jag får sitta ner med goa vänner och bara vara och fika gott!

Stefan och Seth tog sin tillflykt till Marcus och barnen. Stefan kom hem med en present till mig från Alva. Oj vad det värmer i hjärtat!!

Nu ska jag och grabbarna i mitt liv titta på Gladiatorerna, sen blir det sängen!

Här är bilder på fiiiiina presenter jag fick. Blir som ett barn när jag får presenter. Det är halsband, krämer, bok, godis, en ängel, armband och ring och Breaking Dawn. Lovely!!!
Andra bilden är en teckning från Alva och ett fint halsband.
Så till sist en bild på mig och min nyinköpta mugg från en Disneyaffär i England...

Hoppas din lördag varit bra och att du mår bra!!


Kommentarer
Postat av: Pastorsfrun

Oj bilderna fortsätter hamna där de vill...

2012-03-31 @ 22:04:59
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0