Hemma

Hallojsan!
Hemma igen efter ett par bra dagar med arbetskompisarna! Wow vilken fantastisk miljö, inredning och vilken mat!!!! Har varit glad hela tiden, dels för att jag trivs med arbetskamraterna, men även pga allt det vackra och goda för ögat och för magen! Jag uppskattar sånt!!

Hur ser din helg ut?
Lördagen är full med övning, planeringsbrunch och födelsedgsfirande och ännu mer övning (sång). Det kommer bli toppen!!

Nu ska jag sova!! God natt :)!!

(kottarna på bilden är ca 2-3 dm långa och låg i en kruka utanför receptionen).


Kommentarer
Postat av: Kristina

så roligt läsa om allt du gjort. Du har varit i mina böner även om jag varit lite osynlig här, haft så lite ork plus at ajg skrivit lite längre inlägg på min egen om vad är lycka

Ha en fin helg med hela familjen Hoppas du blir allt piggare nu o inga fler virus

kramar

2012-03-30 @ 13:06:28
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej, vad roligt att höra att du har haft det trevligt. Jag åker till skellefteå i morgon, på ett möte som kattklubben har. Sedan ska jag sova över hos en kompis som jag inte har träffat på över ett år. Nu idag jobbade jag sista dagen, sedan har jag semester i 7 dagar. Då ska jag bara ha det skönt. Kram och hoppas att du och din familj får en trevlig helg. Gud välsigne dig. Hälsningar från Annika i Boden.

2012-03-30 @ 17:55:31
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0