Vilken Dag och Första Doppet för Somliga

Idag blir det mest bilder, men de visar fint hur vår dag varit :).

Men jag måste börja med det åskvädret som var igårkväll efter 22 tiden. Det laddade ur kan man säga. Jag satte mig på balkongen och tittade lite på blixtarna och lyssnade på ösregnet. Men jag gillar det inte riktigt, särskilt inte när de där riktiga braken kommer...
Denna bild visar samma vy med bara några sekunders mellanrum. Det är coolt ändå, vad blixtarna lyser upp mörkret.

(Vi har hönsnät på balkongen så att katterna inte ska trilla ner, om du undrar vad det är för nät som syns).

Seth och jag började dagen med att åka till Marieberg för att inhandla skor till honom. Han växer så det knakar... Vi passade på att köpa lite nya kläder också.


Redo för en ny dag!

När vi var färdiga där, åkte vi till Farnebos och följde med dem till Carros föräldrars sommarstuga. Oh, vilken lyx!!

Den här utsikten hade vi när vi åt lunch. Inte helt fel va?!

Vi gick ner till sjön där killarna lekte.


Först såg det ut såhär... Alla kläder på. Det var ju inte jättevarmt först, men det blev varmare och varmare och snart såg det ut såhär:



Och sen såhär:




Jag nöjde mig med att bada fötterna och få blöta kramar av Seth. Det räckte gott för mig.




Pojkarna lekte och lekte och jag som bara har en kille satt och hade det skönt i solen, när han lekte med Olle. Han hade liksom inte tid med mig :) Men det var bra att ha mig nära när han slog sig och när han ville ha godis och när han ville ge mig kalla, blöta kramar ;).


Och han fick naturligtvis stå ut med att jag är framme och tar kort då och då.


Liljekonvaljerna har börjat blomma lagom till morsdag.


Två coola morsor ha ha :D

Och så till sist en bild på de vackra blommorna Förgät mig ej.


Tack för en dag, som jag verkligen behövde och som var så läkande på så många sätt. Tack för underbart sällskap och vänskap!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv fina vän! Å vilka fina bilder !

2012-05-26 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0