Bilder, bilder och återigen bilder...

Idag, kära vän, blir det rätt mycket bilder. Det händer ju inte jättemycket om dagarna - eller iaf inte så spännande saker - det är mest vardagen/livet, som rullar på... Och det är skönt :)!
 
Vi åkte till kyrkan i förmiddags, som vi brukar. Stefan hade ett möte direkt efter med sina ungdomsledare. Så Seth och jag stannade till på Max och handlade med oss mat därifrån till Seths stora lycka ;). 
 
När Stefan kom hem åkte vi ut till Naturens hus och promenerade bort till Glashuset. En skön promenad. En kort promenad iof men eftersom jag fortfarande har ont av foglossningar så var det lagom. 
 
Tess sov gott i bilen när vi kom fram och fortsatte sova i vagnen under vår tur.
 
Min familj.
 
VI hade naturligtvis med oss eftermiddagsfika :). 
 
Härlig eftermiddag.
 
Helluuuu.
 
Vår coola, fina kille <3.
 
Väl hemma hängde vi i soffan en stund och tittade på någon fotbollsmatch. (Ja, du hör ju hur engagerad jag var ;) ). 
Tess satt hos mig - hon ser lite skeptisk ut haha - och då ville ju Stefan också ha någon i sitt knä. 
 
Gandalf fanns till hands.
 
Hon fann sig till rätta och låg och spann i denna konstiga ställning. 
 
Nu till något helt annat:
Vi fick en orkidé för ett tag sedan. Den har tappat sina blommor, men så har den fått en blomma igen. Så är det ju med orkidéer, så inget konstigt med det. Det lustiga med denna är att det kommer nya blad och knoppar mitt på stjälken. Det har jag aldrig sett förut. 
 
 
Har du sett något sådant förut?
 
Hoppas din helg varit bra. 
Jag fortsätter leva i min lyckobubbla och njuter varje dag av att vara hemma med Tess, att ha eftermiddagarna med Seth och att må bra. 
 
Önskar dig nu en jättebra vecka!! 
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Ha en bra vecka du också!

Svar: Ni verkar också haft det härligt med lammen!! Kram
Maria

2013-04-28 @ 21:58:47
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Bonnfrua

Det ser ut som ett skott på orkiden, tror du det går att knipsa av den och plantera???

Tess växer ju så det knakar.

Svar: Oki. Kan ju testa. Japp hon växer som bara den. Ska vägas igen på fredag och jag skulle tro att hon gått upp ett kg på en månad. Är så skönt att inte behöva oroa sig för det :)
Kram
Maria

2013-04-29 @ 16:42:41
URL: http://www.bonnfruas365-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0