Bilder och fåglar

God kväll min vän.
Ännu en dag har gått.
Tess sov fem timmar i sträck i natt! Wow. Då hade det ju varit bra att sova... Och det gjorde jag till viss del, men hon somnade tolv och sov till fem. Då hände det ovanliga att Seth kom in till oss kl ett och det blir lite trångt och framförallt rör han sig mycket och sparkar och grejar så de där fem timmarna blev inte riktigt så fyllda med sömn som man kan önska. Men det var ändå skönt att hon sov så mycket.

Min dag har varit lugn. Jag skjutsade Seth till skolan, hämtade honom, dammsög och lagade mat. Tess fick sig ett bad också eftersom hon bajsade ner sig totalt :) Gumman. Skön dag med andra ord.

Förut tjatade jag om hur dåligt jag mådde och nu tjatar jag om hur glad jag är. Hoppas du inte tröttnar...

När jag satt med Tess i vardagsrummet såg jag att fåglarna äntligen hittat fågelmaten Seth gjorde i skolan i vintras och vi hängde upp på balkongen. Mysigt.

Nu hägrar sängen och eftersom Tess somnat är det väl bäst att lägga sig :).

Kram påre och tack för att du är med mig om dagarna.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du blir aldrig tjatig om din glädje.Det är dig så väl förunnat. jag blir glad när du är glad. Vilka underbara bilder på Tess. Du rä så duktig på fota o lägga in. Ha en bra helg kram

Svar: Tack härliga du!!!
Maria

2013-04-18 @ 23:20:00
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Anne

Som vi har längtat efter att du skulle få vara av hjärtat glad! Din glädje blir delad glädje. Skulle ngn tröttna av den anledningen då vet jag inte vad..
Håller med föregående skribent du tar jättefina bilder på din familj! Kram.

Svar: Tack fina Anne!!!
Maria

2013-04-18 @ 23:40:14
Postat av: E-K

Jag lånar minikollaget av Tess till min blogg - det är väl OK? Det är typ ingen som läser min blogg ändå... :)

Svar: haha jag läser den iaf :)
Maria

2013-04-19 @ 22:34:07
URL: http://emmakaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0