Bak

Idag har varit en god dag... Men usch vad ont jag har nu, kan knappt röra mig.

Natten till idag var inte heller kul... Låg vaken från 00-01:30 pga illamående och så vaknade jag vid 5 och kunde inte somna om... Stefan går upp då så antagligen vaknade jag till av honom, men jag brukar kunna somna om...

Jag testar Netflix en gratismånad nu, så under min vakna tid låg jag och kollade på en serie och en film via telefonen. Bra att kunna göra det utan att störa resten av familjen eftersom det är via telefonen. Bra grejer det där Netflix :).

Antagligen mådde jag så illa pga att jag var igång igår.

Idag har jag gjort något jag älskar!! Och jag hittade orken till det! Lycka!! Jag bakade solbullar/vaniljbullar och en liten tårta. Jag får visa bild imorgon när de är iordninggjorda för att bjudas på. Så nu är jag som en urvriden disktrasa, men eftersom jag älskar att baka är det värt det. Dessa dagar när jag kan och orkar göra sånt här, är så få, så jag försöker passa på att göra roliga saker då.

På em/kvällen satt jag i kyrkan tillsammans med några andra föräldrar när Seth var på barnkören Salt.

Nu ligger jag i sängen och ska titta på veckans avsnitt av Arrow och sen ska jag sova. Hoppas på en bättre natt inatt!

Och så en bild på nya vantar jag fick av mamma. Vad bortskämd jag är med hemskickade grejer varje vinter :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0