Sista dagen för denna gång

Hur står det till? 
Vi har det så gott, så gott. Skulle kunna stanna här lääääänge till, men det tror jag inte mamma och pappa orkar ;). Och så saknar jag Stefan förstås :).
Det har hänt så mycket med Tess sista två dagarna. Det är coolt när man ser en så tydlig utveckling. Hon "pratar" mycket och hon reagerar mer på sitt namn osv. Härligt!!
 
Imorgon far vi alltså vidare till nya äventyr. Men vi kommer ju tillbaka om drygt en vecka :)
 
Imorse vaknade Tess före Seth - vilket nog aldrig hänt. Hon låg och pratade så mycket så jag tog med henne in till mamma och pappa när jag hörde att de vaknat, så att Seth skulle kunna sova vidare. 
 
Hon har börjat intressera sig för leksaker nu. Här i morfars knä. 
 
Det fungerar också bra i stolen. Det blir till att köpa en stol när vi kommer hem från semestern.
 
På eftermiddagen åkte vi till Sommarro, ett kafé som församlingen i Kisa driver på somrarna. Gammelmormor och gammelmorfar var med. Otroligt mysigt tycker jag!! 
 
 
Seth roade sig med min telefon :). Jag har en app där man kan förvränga röst och bild och den gillar han mycket. 
 
 
Tess och gammelmormor.
 
Hej hej.
Gammelmormor har för övrigt skaffat sig ett instagramkonto!! Hur coolt är inte det då?? 87 år ung!! Hon heter @smejja om någon vill följa henne. 
 
 
Det var de små våfflorna som serverades haha :)
 
Som vanligt så blir det mest bilder nu. Jag älskar ju att gå tillbaka och titta vad vi gjort och hur det såg ut på ett ungefär, så det blir mycket bilder i denna min dagbok. 
 
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst blir bloggen en underbar dagbok?!
Vad stor hon har blivit, särskilt på bilden när hon sitter i stolen!

2013-07-18 @ 21:24:32
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0