Mina fina och Humorgalan.

Hej min vän.
Jag är fortfarande sjuk så det har inte hänt mycket för mig och Tess idag. 
 
Stefan och Seth mötte upp Meja och Pernilla och hade picknick på Stora Holmen. Oh vad jag hade velat va med. Men jag låg i sängen och tittade på film när Tess sov.
 
 
När Stefan och Seth cyklade hem var det motvind och Seth fick ett bryt och vägrade fortsätta cykla. Härligt när det blir så - NOT. Han kan vara så grymt envis. Inte alls lik son mor och far... haha.
 
Det dåliga humöret försvann dock och kvällen har varit bra. 
Mina fina barn när jag la Seth ikväll:
 
Naturligtvis skulle Frodo vara med...
 
 
 
 
När vi bad tillsamman, som vi gör varje kväll, sa Seth "Tack Jesus, för att jag fått världens finaste lillasyster. Hon är den finaste jag vet i vår familj". Gissa om det värmer hjärtat... Men jag vet en kille som är lika fin som sin syster :)
 
Stefan är iväg på hemgrupp nu. Vi kunde ju inte va här hemma, eftersom vi inte vill smitta ner de andra.
Jag tittar på Humorgalan - för varenda unge, och gråter när de visar barns öde över hela världen... Flyktingbarn i Syrien, en 11 årig pojke i Sierra Leone, som tar hand om sin lillebror som är bebis. Mamman dog när hon födde honom. En kr är ett mål mat för ett barn där. Genast känns det som att våra bekymmer är otroligt små. UNICEF gör ett viktigt arbete och behöver fler världsföräldrar...
 
Stor kram till dej!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0