Playdate

Idag har Tess och jag haft besök av Hilde och Ulrika. Hilde är några veckor äldre än Tess.
 
Det blev en mysig förmiddag. Promenad i den härliga hösten, fika och mycket prat. Härligt. Här är lite bilder på de söta töserna :)
 
 
 
 
 
Goa tjejer.
 
När vi hämtat Seth gick jag in till Alexandra på kaffe. Härligt! Cornelia och Seth försvann in till vår lägenhet och lekte när vi satt och pratade i deras lägenhet :). 
Nu är Seth iväg på Vips, han kommer väl hem när som helst, och Tess sover - äntligen efter mycket tandkrångel och gnäll - och jag bloggar. Stefan skjutsar hem Seth snart och då blir det fredagsmys!! 
 
Ja, just det!! Jag har ju glömt att berätta att Tess sa "mamma" i måndags. Ha ha. Det var helt medvetet från hennes sida ;). Hihi. Hon låter såhär ibland: mamamamamamamamamamamamampapapapapapapapapap typ. Så i måndags så sa hon bara "mamma". På musikrådet, så jag har vittnen :D Jag tyckte det var vansinnigt roligt iaf. Jaja. 
Imorrn hör ni nog inget från mig för då ska vi på 40 årskalas utanför Borås. 

Kram kram. 

Kommentarer
Postat av: Cissa

Klart det var ett medvetet mamma hon sa! :-)

Så typiskt att vi nästan på byter plats i landet i helgen. Borås ligger ju bara ett par mil härifrån och vi är i Örebro...

Hoppas det blir ett trevligt kalas och att resan går bra!

Kram

Svar: Verkligen typiskt!! Är så nyfiken på hur ni hade det :)!!! Kram
Maria

2013-10-04 @ 21:27:27
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0