Bilder, som vanligt

God kväll! 
 
Ikväll är boysen på fotboll på Behrn Arena. Så jag sitter här själv med datorn i knät och skriver till dig. Tess sover sedan en halvtimma i sin säng. 
Jag sa ju aldrig igår att jag och Tess hälsade på dessa härliga människor på förmiddagen:
De bor ju grannar med min bror nu i ett jättefint hus. Härligt.
När jag åkte från dem hoppade jag in till Lovisa en sväng, eftersom hon satt hemma och pluggade för att bli auktoriserad. (Jag tror det heter så iaf. Hon är ju teckenspråkstolk och har jobbat som det i många år, men ska nu auktoriseras...)
 
Hemma igen såg det ut såhär:
 
 
 
Nu sjunger vi ihop hörru! (Seth håller i en leksaksmickrofon). 
 
Idag har det varit lite olika möten med människor och Seth har haft en kompis med hem, så dagen har gått i ett, känns det som. Men det är bara roligt!! 
 
Karro tipsade om Babblarna igår. Vi tittade på det på Youtube och det gillade Tess. Hon var koncentrerad och hoppande glatt om vartannat. 
 
Tess och Babblarna.
 
När kompisen åkte hem lekte Seth med Tess en stund. De har ju en speciell kontakt de där två.
 
 
Nu ska jag titta på "Hela Sverige bakar". Hoppas det blir en rolig säsong. Jag älskar ju att baka och tycker det är jätterolig inspiration att se på detta program. De är såååå duktiga!! 
 
Så nu önskar jag dig en bra kväll och vi hörs!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0