Dagen idag och kris

Ikväll har jag varit på julbord med jobbet. Gott att äta och roligt att umgås med kollegorna utanför jobbet.
Innan det var jag och min närmsta kollega på en utbildning och det var riktigt bra. Dels är det skönt med ett avbrott i vardagsarbetet och dels var det matnyttigt och jag lärde mig saker jag kan använda i mitt jobb. 

Nu ska jag kolla nyheterna och se vad som sägs om denna trista kris vi hamnat i i Sverige. Jag tycker SD är på en så låg nivå och jag är orolig vart vi är på väg i vårt land om de får mer inflytande. Må Gus bevara oss och vårt land! 
Hoppas de andra partierna kan samarbeta och inte hålla på, på en sandlådenivå, så inte SD får mer inflytande. Nu hoppas jag på ett bra omval nästa år. 

Jesus var med oss!

Ikväll avslutar jag med en bild på min underbara pojk!! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0