Bad i havet

Helluuu min älskade vän!
Vi har haft en bra men trött dag. Tess har inte varit sig själv och jag funderar på om hon har urinvägsinfektion igen... Vi får avvakta och se hur helgen går. Jag har köpt hem tranbärsdricka som jag ska försöka få i henne. 

I övrigt har det varit toppen. 
Just nu lägger jag Tess och de andra påbörjar fredagsmyset och så passar jag på att kika in här. 

Vi packade ihop oss och åkte till havet och badade på förmiddagen. Det var blåsigt och inte särskilt varmt när solen var i moln. Men gott att va ute! 
Barnen funderar på att hoppa i...

Ser kallt ut.



Haha varmt och skönt?

Men sen försvann mycket av molnen och det blev varmare även om det fortsatte blåsa en hel del.



Lunch

Solen tittade fram.



Alexandra och jag hoppade i vattnet också tillsammans med barnen (inte Tess) innan vi for hem.
Haha vilken bild!

Tess matade mig med russin. 

Ny ikväll har vi varit vid kanalen och ätit middag. Lovely!!! Jättegott! 

Bus...

Brudarna...

Cornelia och Stefan.
Jag tog ett kort på allihopa också men det blev visst inget... Typiskt.

Jag och Tess travade hem och handlade tranbärsdricka på vägen när de andra betalade och strosade hem. Nu har hon precis somnat och jag tog selfies när hon åt välling ;)

Tjusigt värre. Haha.

Nu min vän ska jag fredgsmysa med de andra! Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0