Whom shall I fear

Sista dagarna har jag sjungit mycket på en sång, som jag vill dela med mig av. 

Det finns sånger för alla sinnesstämningar. Sång och musik är otroligt viktigt i mitt liv. Ofta hittar jag tröst, styrka, glädje, uppmuntran i sånger. Och just nu är det, som sagt, denna som snurrar i huvudet. 

Whom shall I fear

"You hear me when I call

You are my morning song

Though darkness fills the night

It cannot hide the light

Whom shall I fear?

You crush the enemy

Underneath my feet

You are my Sword and Shield

Though troubles linger still

Whom shall I fear?

Chorus:

I know Who goes before me

I know Who stands behind

The God of angel armies

Is always by my side

The One who reigns forever

He is a Friend of mine

The God of angel armies

Is always by my side

 

My strength is in Your name

For You alone can save

You will deliver me

Yours is the victory

Whom shall I fear?

Bridge:

And nothing formed against me shall stand

You hold the whole world in your hands

I'm holding onto Your promises

You are faithful

And nothing formed against me shall stand

You hold the whole world in your hands

I'm holding onto Your promises

You are faithful

I know Who goes before me

I know Who stands behind

The God of angel armies

Is always by my side

The One who reigns forever

He is a Friend of mine

The God of angel armies

Is always by my side

The God of angel armies is always by my side"


Skriven av Chris Tomlin.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh; vilken sång!! Vet du om det finns någon grupp som har spelet in den så man kan köpa den? Ha det fint i sommaren!

Svar: Jag tycker jättemycket om den :)Det är Chris Tomlin som skrivit och som sjunger den. Jag lyssnar på den på Spotify, men den borde även finnas på skiva... Sök på Chris Tomlin och Whom shall I fear... så borde du hitta den :)
Kram till dig!!
Maria

2014-06-23 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0