Trasig telefon och sång

Hejsan igen. 
Hur har din helg varit?
Jag har känt mig lite "handikappad", för min telefon fungerar inte. Vad lustigt det är att jag blivit så van vid att ha telefonen och ha tillgång till internet, facebook, instagram osv var jag än är. Nyttigt, men trist att va utan. Jag ska lämna in den imorgon så hoppas jag får tillbaka den snart. 
 
Idag åkte vi till Lindesberg och gick på gudsjtänst där. Det var vännen Sara, som predikade och det var en härlig gudstjänst med härlig lovsång. 
Tess har, både idag och igår, sovit ca 20 minuter på förmiddagen, så hon har varit bra trött när kvällen kommit. Idag fick jag hjälp av Seth, Cornelia och Sebbe att hålla henne vaken och på gott humör. Skönt! 
 
Idag har jag sjungit mycet på denna sång. Den är så bra och trösterik!!

"När jag ser din himmel dina fingrars verk

Stjärnorna och månen Du fäste där

Vad är då en människa

Att du tänker på mig i min nöd?

Jorden har du ställt på stadig grund

Himlen har du spänt ut som ett tält

Vad är då en människa

Att du tänker på mig i min nöd?

 

Men jag vet, Du hör bön

Minsta suck, når ditt hus, Herre

För jag är trygg, i din famn

Alltid nära, led mig!"


Erik Tilling

 

När jag sjunger på sånger, som betyder mycket för mig, så vill jag dela med mig till dig och jag hoppas du också kan få något av den!

Nu önskar jag dig en bra vecka! 

Kram 


Kommentarer
Postat av: Linda Sköldenström

Men ååå..! Om jag hade vetat det! Och vi for till Örebro idag, han dock inte i tid till Gudstjänst tyvärr så det fick bara bli det vi behövde inhandla. Men ååå...

Svar: Men så typiskt... Nästa gång ☺️
Maria

2014-10-19 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0