Bättre

God fredagkväll! 
Hur har du det?
Jag mår bättre idag men är fortfarande rejält trött. 

Jag har haft en rätt bra dag idag och har känt att "livet återvänt". Det låter drastiskt men det är så trist att va sjuk och jag blir lätt nere när jag är det. 
Men nu har det vänt. Yey!!!! 

Stefan körde barnen till skola och förskola innan jobbet. 
Tess var glad och nöjd att få åka iväg till sin förskola :).

Suddig men söt!

Vi har en knäpp katt som försöker dra ner saker jag hänger upp. 



Hon är bra söt, men rätt enerverande också :).

Seth testade sin nya cykel nu i eftermiddag efter skolan. Den är stor men han gillar den och är jätteglad för den!

Vår älskade grabb!

Jag och Tess sådde lite gräs, som vi hoppas ska komma upp lagom till påsk.

När fröna är i jorden ska det vattnas :).


Nu får vi se om katten låter jord och gräs va ifred. As if :).

Nu önskar jag dej en härlig helg!!

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0