Camp, Color me rad och födelsedagsfirande!

Hej hej!
Igår hade vi en fullspäckad dag och odag också, så nu är jag bra trött. Är ju inte 100 än efter den eländiga twarinfektionen...
Men bra har vi haft det!

Igår hängde vi med härliga vänner från Forshaga! Lite bilder därifrån... Vi hängde med ca 150 st andra från Home Church i Forshaga. Vi crashade deras Big Life camp för att få träffa vännerna Magnus och Hanna lite. De är dock inte med på någon av bilderna... Jag tog inte så mycket bilder, men här är några på barnen och lite annat folk 😊. Så härliga människor och flera av dem känner vi sedan tidigare så det var riktigt roligt att vara där!

Idag kom så dagen Seth väntar på länge! I mars anmälde vi oss till årets Color me Rad och idag gick det av stapeln. Seth, jag, Lovisa, Hugo och Alva sprang tillsammans med Alvas bästa kompis Cornelia och hennes mamma Ida!
Såååååå roligt!!!

Här är vi riktigt laddade😊.
Tess var inte med och sprang men ville va med på kort också 💜.

Här kommer MASSA bilder från loppet - både från uppladdningen innan, under och efter...
Sååååååå roligt!!

En bild 👆🏻 är på Ottilia, mig och Elin som jag träffade också!!
Efteråt gick vi och köpte glass och satte oss vid slottet. Härligt och skönt i solen!

Sen åkte vi till min fantastiskt fina barndomsvän Linda! Hon har fyllt år och det firades med pompa och ståt! Hon kan detta med att fixa och göra allt så fint och härligt! Hon var en av värdinnorna på vårt bröllop för 16 år sedan och det är något vi aldrig ångrat! Hon är unik i detta med att fixa och greja fester!

Så härlig avslutning på kvällen!
Barnen lekte också sååååå bra hela em och kvällen. Tacksam för det och för dem!

Även tacksam för två riktigt fina dagar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0