Avesta och dop

Idag åkte jag och barnen till Avesta. Stefan fick istället åka till jouren och träffa läkare. Han har bihåleinflammation ,ögonfluss och hosta. Han mår allmänt dåligt alltså och är likblek och trött. Vi är friska familjen 😉- not. 

Men jag och barnen kom iaf iväg till Avesta där Seths bästa kompis Lucas döptes. Så härligt att få va på gudstjänst där, träffa goa människor och få va med på dop!!

Staffan och Malle hade sommarkul med barnen.

Så härliga! Efter samlingen gick vi ut till en lekpark i närheten. 
Seth såg jag inte mycket av. Han och grabbarna (Lucas och Oliwer) hade riktigt roligt tillsammans.

Efter mötet åkte vi hem till Tackerudhs på mat och fika! 

Tess och Salma har också riktigt roligt ihop. Ingen av dem var född när vi bodde i Avesta, men ändå är de som riktigt gamla vänner när vi ses 😊.


De galna killarna badade. Det var inte varmt vatten let me tell you.

Sötnosar!!

Jonas 

Fler av dem som var där.

Avesta och människorna där kommer alltid ha en särskild plats i mitt hjärta! Jag ser tillbaka på de åren med glädje och jag är så tacksam för de vänner som finns kvar och som för alltid kommer finnas kvar i mitt liv! 

Hoppas du också haft en fin helg!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0