Nu är han hemma!!!

Igårkväll åkte jag till Arlanda och hämtade Seth. Stefan skulle vidare till Sundsvall så vi möttes och åt tillsammans en sisådär 30 minuter.

Alltså, de här två! Vilken helg de haft. De var så trötta och fnittriga när vi sågs.

Älskar dem så det gör ont!

Jag fick en alldeles egen Liverpooltröja minsann! Jätteskön! Ja, jag kan väl heja på Liverpool om det nu betyder mycket för grabbarna. I don't care so much, kan man säga.

Tess fick en rosa fin Liverpoolkeps.

Man kan säga att hon saknat Seth! Hon skulle sitta bredvid honom och höll om hans ben så han inte kunde gå😊. Älskar de här två! Sen att de varit i luven på varandra mest hela dagen, det försöker jag bortse ifrån... Iaf nu när de båda sover 😉.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0