Summerlife

Igår hade vi summerlife igen. Love it!


Vi hade picknick och spelade brännboll i Hästhagen. Så härligt!

Först åt vi och umgicks och sen spelades det brännboll med en twist. Man skulle slå bollen tillsammans och sedan:
1. Springa tillsammans men en framlänges och en baklänges. 
2. Springa tre och tre med en "kungastol".
3. Slå och springa ensam. 

Så det gick inte på tid utan det blev att alla gjorde tre varv!
Kul!

Dessa bilder är tagna av fototeamet i kyrkan och tillhör connectchurch. Men jag lånar dem hit 😊).


Hör är några egna kort på Tess, som busade hela kvällen och sen på de som var med i brännbollen 😊.

När vi kommit hem och lagt barnen satte vinoss på balkongen och drack kaffe. 

Så mysigt! Det var varmt och vi tände ljus. Älskar sommarkvällar!

Särskilt sommarkvällar med my Love.


Nu ska jag försöka komma i säng så jag orkar med jobbet imorrn också 😊. Sen har jag jobbat en vecka redan. 😱

Kram kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad mysigt med tända ljus på balkongen! /Johanna (livet enligt Johanna)

Svar: jaaa. Älskar det!!!
Maria

2017-07-28 @ 07:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0