Avesta

Hej!

Idag firar vi vår nationaldag! Jag ÄLSKAR vårt land! Jag vill att vårt land ska vara öppet för alla som behöver! Att vi ska vara ett öppet land för de som flyr krig och hunger! Jag tror att vi som land bara vinner på det!

För exakt 20 år sedan tog jag studenten. Då var ju den 6/6 ingen helgdag. Det jag inte förstår är att jag är så gammal att det gått längre tid efter studenten än före... haha. Jag kan inte riktigt identifiera mig med det. Nåja. Är det något vi vet så är det att tiden går och att det är värt att ta vara på de dagarna - som ÄR livet.

Idag har vi haft det kanon! Vi åkte till Avesta och hängde med Jonas, Ulrica, Lucas, Oliwer och Salma! Sådan helt UNDERBAR dag!! Älskade vänner!!!!

Vi åt god mat, fikade nybakad kaka och jordgubbar, åt grillat (god mat igen) och satt och pratade hela dagen! Älskar dessa vänner högt! 


När vi bodde i Avesta lekte Seth, Lucas och Olower hela tiden. Salma och Tess fanns inte nät vi flyttade, men de har sååå roligt ihop när vi ses.

Älskade ungar. Dagen gick alldeles för fort!!!

Och så ett kort på oss 😊

hoppas din dag varit fin!!


Stor kram och Blessings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0