Happy birthday to me!

Idag fyller jag år! Hurra för mig och hurra för min mamma som också fyller idag! 


I morse blev jag kungligt firad av mina barn och Stefan! 

Det är så härligt att lyssna på dem när de gjorde iordning frukosten! Sen gick de uppfört trappan och sjöng 😊. Så fina!!! 
Jag tog kort på dem men det blev rejält mörkt... 

Gandalf var med förstås 😊.


Detta är lycka!!!


Jag blev kungligt firad! Barnen hade valt egna presenter och av Stefan fick jag en ny telefon!!! En iPhone 7. Wow! Det hade jag inte väntat mig! 

Fotoram och ett minikitt med sax, penna, nitapparat osv. En badborste och en spegel av Tess och telefon och choklad av Stefan! 

Bästa familjen!!

Tess gillar att va mycket på sitt rum! Gandalf gillar det också. Ser du Gandlaf uppe på skänken, på Hello Kittykudden? 😊

Nu ska jag lägga mig. Nöjd och glad!! 


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0