Våååååååår

Hej hej.

Nu sitter vi hemma i soffan igen. Matchen mellan LIF och Mora står på och Stefan är allmänt upprörd eftersom LIF inte spelar så bra.
Jag bryr mig föga men sitter gärna med!

Vi hade en jätteskön förmiddag i Kisa!! Vi åkte ut till Rosebaden - eller Åsesund som vi kallar det eftersom jag sa så när jag var liten...
Där växer det massor med blåsippor. Så vackra!! Här är några bilder på denna våriga blomma!

Det var otroligt skönt där det var lä. Blåsten var kall och ganska hård, men solen värmde! Alltså jag älskar verkligen att vara ute såhär!!

Seth filmade lite av vår promenad 😊. Vi hörde och såg en hackspett. De är så coola. Deras huvud rör sig så snabbt så hjärnan måste ju flyga runt där inne... häftigt hur de är skapade! 


Vi passade på att ta ett litet familjekort 😊.

Alltså så härligt!

Sn satte vi oss och fikade i solen.

Väl hemma igen lektes det i sandlåda, cyklades och hoppades hopprep. 

Tess och pappa kollade in kort på alla barnbarn (via en manick som hänger på väggen). 

När vi åkte hemåt bestämde vi oss för att stanna och ta lite kaffe vid en sjö, eftersom vi ville få njuta av det härliga vädret! Vi hade aldrig varit där förut, men det var riktigt fint.

Vi stannade också till vid stridsvagnen som är innan Tjällmo. Seth ville nämligen läsa på skylten som är vid den.

Nu önskar jag dej en god kväll!!😊


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0