Sjukstuga

Hej hej.
Här hemma är det sjukstuga igen.
Seth har feber och ont i halsen och jag har blivit dålig idag. Så trist!!! Så nu har vi fått ställa in med de vänner vi skulle träffa idag och imorrn 😩
Men det är som det är.

Nu gör Stefan tacos och vi ska ha en mysig familjekväll istället. 

Igår när jag gick till jobbet såg jag dessa två söta dunbollar. Visst måste det va sent att få bebisar nu för änderna? 
(null)

Jag lånade Tess keps när vi gick hem från förskolan häromdagen.
(null)

Seth har fått va hos mamma och pappa de här dagarna när han är sjuk. Så skönt att de bor så nära. Vi får ju inte vabba honom längre.
Vilken lyx att ha dem så nära💜

Stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0