Life is life

Vad ska man säga..? Idag drog jag iväg till jobbet. Tess mår sämre med högre feber och vi sitter uppe varje natt för att hon ska få lättare att andas. 
Jag pratade med barnmottagningen idag och de är ju otroligt bra. Imorrn ska vi träffa läkare för vidare utredning.
Vid 13 ringde telefonen och Seths skolsköterska berättade att han ramlat och slagit i bakhuvudet och mår inte bra. Så jag fick packa ihop och hämta honom, för Tess kan vi inte ta ut i denna kyla över huvud taget... 
Han låg hos sjuksyster och var blek och ledsen. Han har inte kräkts men har ont och mår illa. Stackars gubben. 
Ikväll har farmor kommit hit för att vara här en vecka. Det känns skönt! Stefan är i Stockholm nu och på onsdag morgon åker jag till Stockholm för en utbildning. På onsdag kväll kommer Stefan hem så farmor är inte ensam med barnen på nätterna och det är ju bra nu när det är besvärliga nätter. 

Ja, så ä det här hemma. 
Tack och lov för att man i grunden mår bra 😊😊

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0