Vår helg!

Denna helg har varit galet varm. Runt 30 grader hela helgen.
Men vilken härlig helg! 
I fredags var jag och Tess på examensfest för en av Tess kompisars mamma. Och igår var hela familjen på examensfest/avskedsfest för Ottilia som flyttar till Stockholm. 
Det började åska och regna en stund där på em/kvällen. 
(null)
Det var gott på sitt sätt.

Idag har vi haft gudstjänst och Karneval. Så roligt. Sockervadd, grill, hoppborg, ansiktsmålning osv.
(null)
Allvarlig och koncentrerad Tess. 
(null)

En riktigt riktigt bra dag!!

Denna dam har även idag upptäckt sin första lösa tand!!!! Det är stort! Gissa om hon blev glad!!!!

Nu väntar en ny vecka med en ledig dag mitt i.  Love it!!!!

Vet du, i maj vabbade vi inte en enda dag. En hel månad har jag jobbat utan att hon varit sjuk. Det har inte hänt sedan jag blrjade jobba efter att Tess föddes. Det är stort!!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0