Mamma 70 år (snart).

Halloj.
Nu har jag varit frånvarande ett tag igen. Vi fortsätter va sjuka här hemma. En långdragen infektion som vi åkt på.
Ikväll har Tess fått feber och hon har ont i ett öra sedan igår. 

Men trots detta så har vi haft en fin dag!!! 
Mamma fyller 70 år på onsdag och idag var hela familjen bjuden på middag på Goda Rum i Kumla och sen tog vi familjekort (som är vår present till mamma) och sen åkte vi hem till mamma och pappa och åt tårta. 
En riktigt fin dag!! 
Här kommer lite bilder från dagen:
(null)

(null)
Jag och mina syskon 😊

(null)
Hihi Åsa och Marcus.

(null)
Lovisa och jag.

(null)
Mina fina fina föräldrar ♥️♥️

(null)
Mamma och jag 💖 

(null)
Älskade Tess utanför Goda Rum.

(null)
Tess, mamma och Marcus på väg till bilarna.

Familjekorten tog vid fotograf Elina Norrby (såååå bra och härlig!!) hemma hos Marcus och Lovisa.  Men innan hon kom passade vi på stt ta lite egna kort 😊.

(null)


(null)
Haha här tas det kusinkort 😂
(null)

Resultatet från Lovisas kamera. 
(null)

Sen passade  i på att ta lite telefonkort när Elina tog proffsbilder.

Fina kusinerna!
(null)

(null)

Ursprungliga familjen Kindevåg. (Säger man så???) haha snygga va??
(null)

(null)

Jag och syskonen.
(null)

De tre musketörerna! Våra förstfödda! Alla födda samma år. Älskade ungar!!
(null)

Tänk vad smink kan göra när man är blek, svart och påsig under ögonen och allmänt dålig. Och så alvedon och Ipren på det. Så denna dag gick riktigt bra och jag är glad att hela familjen kunde ses och fira mamma!!!! 
Älskar min familj ♥️♥️

Kram 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina kort! Vi har så svårt att samla alla på en gång, det var länge sedan vi tog ett komplett kort på oss alla. Ett kusinkort på mina barn och deras kusiner (på min sida) skulle innehålla 13 personer i åldrarna 10 - 40 år!

Svar: Ja det förstår jag är svårt när man är så många i olika åldrar. 😊
Maria

2019-03-17 @ 22:20:18
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0