Fars dag

Halloj fina vänner!! 
Idag är det fars dag. 
Som jag älskar min pappa. Vi firade honom igår då vi inte hann det idag. De har gudstjänst på förmiddagen och vi på eftermiddagen och då både Stefan och Seth teamade blev det svårt för oss att ses hello enkelt. Men igår firade vi i Kumla. 

I morse firade vi Stefan. 
(null)
Jag fick en bild på Seth som inte är så villig att va med på kort, så det får bli kortet från vårt firande 😊

Vad jag är glad för att barnen har en sån fantastisk pappa i Stefan. 

(null)

(null)
Me and my love!!! 

Killarna var ju i kyrkan tidigare än mig och Tess, eftersom de teamade. Så Tess och jag kom lagom till de släpper in på Kids. 
(null)

(null)
Underbara unge!!!! 

Efter kyrkan kunde man få glögg, där biljetterna till konserten som Hillsong har på Hovet tredje advent. Tess och jag hängde där lite och drack glögg. Hihi. Hon har målat flera teckningar till Stefan och var rätt smutsig om händerna. Haha.
(null)
 
Nu sover Tess och soffan är full med killar som kollar på fotboll! Så härligt. Det är Liverpool - Manchester City. En håller på Mci och resten på Liverpool. Jag sitter mest med för att det är roligt, inte för att jag är intresserad. Haha.

Nu önskar jag er en fin vecka!! Jag mår bättre, men är fortfarande förkyld. Känns skönt att va igång igen iaf!  
(null)

(null)

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0