anna

Idag har jag namnsdag! Det är Anna och det heter jag: Anna Maria... de två vanligaste 70-tals namnen =)
Idag ska man lägga in lutfisken =) Kom ihåg det ni som gör sånt... ha ha.

När jag kom hem så hade jag fått ett paket av min svärmor. Hon hade stickat ett par raggisar till mig (som jag verkligen behöver, eftersom jag har jordens hål i mina andra, som jag alltid går i här hemma.)
Det var ett par färgglada saker hon har gjort =)



Jag fick också en hälsning från min mormor via mail. Hon är cool!

Stefan åkte före 18 till kyrkan på lussebandyråd och då lade sig Seth i våran säng och kollade på Bamse. Så jag passade på att ta hand om disken och plocka lite. När jag kom tillbaka hade plutten somnat... Stackarn, vad trött han var. Så det blev ingen godnattläsning, eller borsta tänderna, eller be Gud som haver... Jag hämtade hans täcke och la på honom.


Seth har börjat göra roliga miner när jag ska ta kort. Bara han inte gör som min bror gjorde när vi var små: Han räckte ut tungan på VARTENDA kort någon tog... ha ha. Det har inte Seth börjat med än iaf.



Blessings Maria

Kommentarer
Postat av: therese

Sötnosar!! Grattis på namnsdagen!! Alva har oxå namnsdag idag.. =)

Hoppas ni mår bra..



Kramar din vän..

2008-12-09 @ 20:32:15
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nämen GRATTIS!!! Hur kunde jag missa det ;o) Det verkar som att du haft en bra dag, med presenter och gratulationer och allt. Nu ska jag och M äta vindruvor och titta på morgonsoffan på 1:an =) Kram på er

2008-12-09 @ 21:30:26
Postat av: therese

japp.. nästa år får de bli både julgodis och pepparkakor!! =) MYYSIGT!! Då va de bestämt!

Saknar dej min vän!!



Kramar

2008-12-10 @ 15:01:15
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0