Lite mer från jul...

Hej igen.
Nu har jag suttit och tittat på de 300-400 bilderna jag tog under julen. Min bror tycker att hans fru och jag tar kort hela tiden, men det är ju så roligt att ha... Tur att det finns digitalkameror.

När vi är hemma hos min mamma och pappa så är en favoritsysselsättning för Seth att lyssna på pappa (min alltså) när han spelar dragspel och sjunger. Vilken tur att han också har en mick till sitt dragspelsgrejsimojs så att Seth kan sjunga i mikrofonen. Vilken lycka för en treåring!




Typisk bild på Lovisa... Ha ha. Brevid henne sitter min systers man Janne.




Seth ville naturligtvis göra som moster... Detta är alltså ett försök att göra peacetecknet. Stefan är bara... Stefan.




Ja, vad ska man säga... sådan mor sådan son:



Seth har faktiskt tagit detta kort på Hugo. Ganska bra va?


På julafton hittade Lovisa på en lek med barnen. Tufftåget hette den. Den innebar att en gick först och tutade och de andra hängde på. Barnen tyckte det var jätteskoj. Lättroade barn!


Lovisa, som har simmat ur bild =o), Seth, Albin och Hanna! Sötnosar!!!


Albin, Hanna och Hugo leker med Hugos racerbil som han fick i julklapp. Ja, alla pojkarna fick varsin radiostyrd racerbil. Vilken lycka!





Seth fick en nyckelpigamössa och glasögongrejer av Hugo i julklapp. I bakgrunden syns kusin Albin. En glad myskille!




Här kommer en bild på Lala och Loijsi. En underbar bild, tycker jag.




Seth fick en leksaksdator i födelsedagspresent. Han och Hugo gick omkring med den och ett block och penna och letade efter sitt jobb. =) Tillslut hamnade de i soffan där de jobbade flitigt...


en suddig bild, men de är så glada och söta, så jag lägger ut den ändå.

Seth kör sin radiostyrda bil...


... och leker med datorn


Nä, nu räcker det för denna gång. Ja, jag vet att det blir mycket bilder på Seth nu, men men... han är ju min skatt =)

Blessings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0