IDOL

Idol har blivit mitt kära sällskap på fredagkvällar. Låter kanske lite sorgligt, men jag tycker det är mysigt. Seth sover, Stefan jobbar, katten ligger bredvid och sover. På TV:n går IDOL och ikväll är det bra!  Det är ett härligt sällskap att följa dessa begåvade (mer eller mindre) ungdomar. När vi bodde i Örebro var jag alltid i kyrkan med ungdomarna på fredagskällarna och missade hela grejen med IDOL, men fick istället mycket av våra ungdomar där. Sedan blev jag gravid och mådde päck och pyton hela graviditeten och IDOL blev mitt sällskap, men då med sällskap med mina vänner. Sedan vi flyttade hit till Avesta är jag ensam, eftersom alla våra vänner har barn som ligger hemma i sina sängar och sover - och då är det inte lätt att träffas. Ja, ja, men nu sitter jag alltså här och märker att jag hejar på Alice. Hon är så go och har en underbar röst! HEJA ALICE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0