msn är bra

Sitter här nu igen framför idol och på msn pratar jag med min underbara örebrovän Therese. Vad härligt det är med msn... Man kan umgås och prata och det blir inte lika ensamt. Hon är också ensam på fredagkvällar. Ja, hon har ju Alva hemma också förstås. Om någon vill kolla hennes blogg så har hon adressen"pyretsparon.blogg.se". Där får man se deras underbara Alva... Söt unge det!!! Therese har fått mig att börja heja mer på Kevin än Alice nu. Alice är också grym, men Kevin har något annat... Under tiden jag kollar på idol nu så blir jag mer och mer övertygad att Kevin är bäst! Ja, ja. Mitt liv förändras ju inte av vem som vinner idol så det spelar ju ingen roll hi hi...

Jag glömde berätta om igår när Seth kom hem och såg alla adventsgrejer. Han såg direkt att det var annorlunda här hemma och så fort han fått av sig ytterkläderna sprang han runt från rum till rum och sa "mamma, vad fint du gjort". Han kollade på stjärnorna och ljusstakarna och sa: "oh, vad fint". Han är ju så go. Han var tvungen att avbryta Zara idag på Vox och säga att vi har ljusstakar hemma. HA HA.

Nu vill jag klaga lite... Idag när jag åkte hem från Västerås, var det halv halt ute. Temperaturen var runt 0 och det var mörkt och många bilar, så jag var mitt i en lång bilkaravan och vi körde kanske runt 80. Vägen svänger en del, så det går inte att köra om - och jag hade nog inte velat köra om ändå. Det som händer då - och som ofta händer i sådana här situationer - är att bilen bakom mig kör så nära så han nästan nuddar vid bilbaken... Varför? Jag föstår inte fenomenet. Jag kan inte köra fortare, för jag har 10 bilar framför och dessutom om jag måste bromsa, hur ska han då hinna stanna???? Konstigt och vårdslöst tycker jag. Så, nu har jag fått ur mig detta...
 
Nu till något roligare. Här kommer lite mysbilder från oss.

Seth och Sid är polare:




Här är en liten bild på vår dummekatt, när Stefan poppar popcorn i källaren, för att inte väcka Seth.




Här leker Seth att kattmatspåsen i skafferiet är en toalett... (det ser rörigare ut än vad det är...=)

 


Och så ett par härliga bilder på Skrutten.





Ha det så gott!!!
God Bless You!
Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: therese

ååå vad seth är underbar!! så sykt sööt.. å du me förresten!! pöss

2008-11-28 @ 21:00:18
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0