Säkert hemma igen.


 

Nu är Stefan hemma igen. Oh, vad skönt. Dels att allt gick bra på resan hem - ingen halka - och att han är hemma!!! Jag fick jobba för att hålla Seth vaken, men det gick. Oh, vad glad han blev när pappa kom hem. Han somnade direkt när Stefan la honom.


Lucas, Jonas, Ulrica och Oliver var och åt lunch med oss idag. Det var mysigt. Pojkarna leker så bra tillsammans! Dessa vänner är en stor välsignelse för oss.

Tidigare under eftermiddagen/kvällen var vi ju på 75 årskalas i kyrkan, eftersom församlingen nu funnits i 75 år. Jag berättade för Seth att vi skulle på kalas i kyrkan och han fick stolt på sig jeans och skjorta. Jag klädde också upp mig lite och tog på mig ett halsband som jag tycker mycket om. Det är ett kors och Seth kommenterade detta och tyckte det var fint. När vi kom till kyrkan såg han korset som är på kyrkväggen och sa "mamma, kyjkan haj ett kojs som du haj". Gulligt! När vi sedan gick från bilen in i kyrkan ropade han "hujja, hujja"! Han är så härlig.




75 års kalas med exotisk tallrik. Tårtan fick vi hoppa över, eftersom klockan blev för mycket och vi var tvungna att åka hem.



Seth och jag på kalas.



Här är mitt kors-halsband, som jag fått av Stefan.


Nu sitter jag och tittar på "Stjärnor på is" och Stefan gör kaffe till frugan. MMM, gott. Katten ligger bredvid, som vanligt.



Katten Sid, som helst skulle vilja ligga på datorn, men där går gränsen...


Heja Markus Fagervall!!! Han är kung på skridskor.

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0