Stjärnor på is med Olssons

Idag är Göran, Stina och Angelique här! Skojigt värre! Förmiddagen gick i ett jehu. Jag bakade bullar och Stefan och Seth testade först vår nya snöslunga och sedan åkte de och storhandlade och köpte förstås lördagsgodis! Allt detta innan Olssons kom.
    

Vi har haft underbart väder här idag: några minusgrader, sol och snö. Vi tog en härlig promenad innan det mörknade.

   
En härlig promenad.


 

Helt plötsligt såg vi korvbröd och servetter, som låg utspridda på vägen.

                 

En liten pinne med             Seth och jag
två löv.


När vi kom hem från promenaden ville Seth dansa och han fick med sig Göran. Eller, ja, Göran satt på en stol och Seth dansade runt honom. Musiken som spelas är förstås från filmen Cars, Seths favorit. 

   


Här kommer en härlig bild på familjen Olsson och Stefan. Visst ser det ut som att vi har roligt  när vi äter Tacos och kollar på Stjärnor på is? HA HA HA




Vi har i alla fall trevligt även om det inte syns... 

Här är vi eniga! HEJA MARKUS FAGERVALL!!!

Kramar Maria


Kommentarer
Postat av: Therese

ååå jag vill, vill, vill träffa dej!!

Jag säger för övrigt: HEJA JESPER!!



pussinuss

2008-11-22 @ 21:19:55
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0