Trött

Oj oj, nu är jag trött och vill sova, men jag vill ju blogga lite först... =)
Idag försov jag mig... hör och häpna. Det har aldrig hänt förut. Ja, försov mig och försov mig, jag hann ju i tid. Jag tar det från början... Jag sov i gillestugan i natt för att få sovmorgon. Nu är grejen den att jag sällan sover länge även om jag får, men i morse gjorde jag det. Seth sov till 7:30 och det var skönt. Sen låg han brevid Stefan och kollade på tv så jag hörde honom inte alls. Stefan somnade också om och när han vaknade till var kl 9:00  och då gick de upp och då vaknade jag till ordentligt - jag skulle åka till kyrkan 9:40. Jag var ju vaken i omgångar där på morgonen, men tyckte det var skönt att slumra och det fick jag ångra. Det blev ingen mysig första adventsfrukost som vi hade tänkt, men jag hann till kyrkan i tid. Idag sjöng ju nämligen adventskören och det lät sååååå bra! Riktigt lyckat. Det var så roligt att leda en kör som är så duktig! Det var mycket uppskattat. Efter mötet kom Tackerudhs hem till oss och åt adventsmiddag. Det var mysigt! Pojkarna hittade på nya lekar och grejade. De har så roligt tillsammans. När de gått hem dröjde det inte länge innan vi hade hemgrupp med Mirre och Frida. Det var "bara" de som kom ivkäll, men det gjorde inget. Man kan ju prata med varandra på ett annat sätt när man är så få. Dessutom är de så härliga människor. Vi skrattar mycket tillsammans och det är så läkande för själen. Nu ligger katten här brevid mig och brevid honom ligger Stefan och läser reklam =)
Själv ska jag sova nu. Så God Natt kära vänner!

Kramar Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0