Bara lite blaj...

Idag när jag kom hem satte vi oss en stund ute mot väggen och tog en kopp kaffe. Seth satt på sin traktor och fikade.


Lite tokig är han vår underbara son!

Skorna ni ser i bakgrunden är nyinköpta på COOP och oj, vad stolt han är över dem. Han har flera gånger sagt att han vill ha sina "springskor" till dagmamman imorgon och visst får han det! Vet ni vad jag mer hittade på COOP!!! Vinterkängor för 39 kr!!! Ha ha. Underbart! Jag köpte ett par till Seth att ha nästa vinter. Vet ju inte vad han behöver för storlek då, men jag gissar. Det är det ju värt för 39 kr. Gör ju inget om han inte kan ha dem...
Som jag tidigare sagt, så pratar Seth väldigt mycket. När vi åt middag sa Stefan till slut att vi skulle tävla om vem som kunde vara tyst längst. Tävlingar är poppis hos denna treåring. Han var tyst i ca 5 sekunder, sedan började han viska till mig att han skulle vinna och pappa skulle förlora ha ha.

Nu sitter jag här vid köksbordet och ska skriva lite på min uppgift om familjeterapi. Och ni ser ju vem jag har fått sällskap av =)


Blessings!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Ny layout ser jag på bloggen, snyggt! Och lite reklam =)Hoppas din dag varit bra =) Kram Lina

2009-04-22 @ 21:32:36
URL: http://homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0