Cykeltur

Idag var Stefan och köpte stödhjul till Seths cykel. Seth blev eld och lågor och ville ha på sig cykelhjälmen och testa att cykla. I början tyckte han det var roligt, men när Stefan släppte honom tyckte han det blev lite otäckt... Men nu har han testat iallafall och mer cykel kan jag lova att det blir. Snön är nästan helt borta, så det går bra att cykla nu. När de sopat bort allt grus, kommer det gå ännu bättre =)


Stefan, Seth och Göran...


Nä, nu blev det lite otäckt...

Lite senare kom Fia, Noa och Anton och åt kvällsmat med Seth och mig. Det var jättemysigt!!! Gott att slippa sitta själv och äta =) Dessutom med så trevligt sällskap =)

Nä, nu sover Seth och Stefan och Göran är i Leksand på hockey och jag måste plugga en stund innan jag blir för trött. Jag vet att det är ett förfärligt tjatande om att jag ska plugga, men jag måste passa på någon timma på kvällen när Seth somnat. Dessutom har jag HUR MYCKET som helst som ska vara färdigt innan maj. Så, därför är det plugg nästan varje dag...

Ha det så gott!
Blessings


Kommentarer
Postat av: mum

Lycka till Sethponken! Det kommer säker att gå bra snart och så kan mamma, pappa o du ut och cykla och ta med fikakorg..

Kram,kram

2009-04-06 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0