Familjeterapi...

Ska fortsätta skriva på min familjeterapiuppgift, så fort Seth har somnat,  men jag vill bara visa en fin kruka och blomma, som Seth och jag köpte igår till hans lekstuga. Han skulle absolut ha den där ängeln i också och jag måste säga att han har bra smak, för det blev riktigt snyggt. Lekstugan är röd, men ska målas grå, så fort jag får tid att skrapa och måla... Resten av huset (som inte är tegel) ska också bli mörkt grått.




När jag fyllde år fick jag detta fina hjärta av Fia. Ville bara visa det också, för jag tycker det är fint. Det hänger på ytterdörren.


Nu ska Seth snart i säng och sen blir det familjeterapi för hela slanten =)

Blessings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0